přihlásit

Pozitivní emoce v péči o zákazníky

Popis kurzu:

V tomto minikurzu se dozvíte, jakou roli hrají pozitivní emoce v zákaznické péči a v prodeji. Zjistíte, jaký vliv má úsměv na spokojenost a nákupní chování zákazníků, ve kterých případech je lepší se na zákazníky příliš neusmívat a jestli jsou zákazníci schopní odlišit pravý a předstíraný úsměv.

Registrovat se


Co vás v kurzu čeká: 

1. Úvod (5:30)

2. Základní poznatky o úsměvu (6:30) - dozvíte se, co víme o úsměvu díky experimentům moderní psychologie

3. Úsměv při prodeji (4:00) - zjistíte, jakou roli hraje úsměv při prodeji, jak působí na zákazníky a v jakých případech může důvěryhodnost prodejce oslabit

4. Pravý vs. předstíraný úsměv (8:00) - v této kapitole se dozvíte, jestli zákazníci rozeznají autentický úsměv od tzv. sociálního úsměvu a jaký vliv má tento rozdíl na úspěšnost prodeje

Pro koho je kurz určen:

Tento kurz je určen zejména pro prodejce, pracovníky zákaznické péče, obchodníky, obchodní manažery a vedoucí obchodních týmů. 

 

Lektor - Mgr. Petr Dvořák

Člen lektorského týmu Eduwin. V oblasti vzdělávání působí přes 15 let. Specializuje se na tréninky rétoriky, komunikačních a prodejních dovedností s využitím moderních poznatků z oblasti kognitivních věd a sociální psychologie. Autor populární e-knihy Prezentujte jako ti nejlepší. Kromě lektorské činnosti se ve společnosti Eduwin podílí na tvorbě e-learningových programů a vývoji efektivních vzdělávacích metod v on-line prostředí.

profil LinkedIn